Veelgestelde vragen over Office

Plaats reactie
ertugrul
Site Admin
Berichten: 5
Lid geworden op: 11-03-2014 10:58

Veelgestelde vragen over Office

Bericht door ertugrul » 09-04-2014 08:55

Hoe zorg ik ervoor dat ik altijd de nieuwste Office-toepassingen heb?

Als u Office 365 met een actief abonnement gebruikt, ontvangt u altijd de nieuwste versie van de Office-toepassingen zodra deze beschikbaar is. Wanneer een nieuwe Office-versie wordt uitgebracht, ontvangt u een bericht dat u uw software kunt bijwerken naar de nieuwste versie
------------------------------------------------------------------------------
Wat is mijn Microsoft-account en waarom heb ik dit nodig voor mijn Office-software?

Uw Microsoft-account is de combinatie van een e-mailadres en een wachtwoord waarmee u zich aanmeldt bij services, zoals Hotmail, Messenger, OneDrive, Windows Phone, Xbox LIVE of Outlook.com. Als u een e-mailadres gebruikt om u aan te melden bij deze of andere services, hebt u al een Microsoft-account. U kunt zich echter desgewenst ook aanmelden voor een nieuw account.
Wat is een Microsoft-account?

Als u in deze Office-versie een Office-abonnement wilt starten en uw Office-software wilt installeren en beheren, moet u zijn aangemeld met uw Microsoft-account. U moet zich mogelijk ook aanmelden met een Microsoft-account wanneer u de nieuwste Office 2013-suites installeert.
Sommige abonnementsvoordelen, zoals extra opslagruimte op OneDrive, zijn gekoppeld aan het Microsoft-account waarmee u uw abonnement beheert.

Wanneer u Office wilt installeren op een andere pc of Mac, een nieuwe taal kiest voor een installatie of andere wijzigingen aanbrengt in uw account, hoeft u alleen maar naar www.office.com/myaccount te gaan en u aan te melden met uw Microsoft-account. Het Microsoft-account waarmee u zich aanmeldt voor Office, is het account waarmee u ook uw Office-abonnement beheert.

Plaats reactie